Artikel 8: Klachtenprocedure

  • 8.0 Bij ontvangst van een klacht gericht t.a.v. naam per e-mail op info@imean.nl zal de opdrachtnemer
    binnen drie werkdagen een bevestiging van ontvangst per mail sturen naar het e-mailadres van de
    versturende opdrachtgever.
  • 8.1 Opdrachtnemer heeft de intentie om te allen tijde een klacht of een geschil met de opdrachtgever in
    goede samenspraak en naar beste vermogen te weerleggen en/of op te lossen naar wederzijdse
    tevredenheid. Wij zorgen ervoor dat er binnen 4 weken reactie komt.
  • 8.2 Indien de opdrachtgever ondanks punt 8.1 toch nog een klacht heeft tegen de opdrachtnemer, kan
    hij/zij binnen 21 dagen dat de opdrachtgever voor het laatst genoten heeft van een dienst van
    de opdrachtnemer, terecht bij Tara Dik, die zal optreden als onafhankelijke derde inzake een klacht tegen
    desbetreffende opdrachtnemer betreffende een dienst van desbetreffende opdrachtnemer.
    Mevrouw Tara Dik is eigenaar en oprichtster van Sportception en NLperception, instituut voor Training
    en Coaching, en tevens international NLP trainer & Solution Focused Coach. Mevrouw Dik zal de taak
    van onafhankelijke derde uitsluitend uitvoeren nadat zij schriftelijk en/of per email, gericht aan
    info@nlperception.com een bericht heeft ontvangen van desbetreffende opdrachtgever o.v.v.:
    – de naam van de dienst van de opdrachtnemer
    – de datum/data van de dienst van de opdrachtnemer
    – de na(a)m(en) van de (betrokken) deelnemer(s)
    – de aard van de klacht

    Gegevens van mevrouw Tara Dik:
    Sportception en NLperception
    Herikerberg 89,
    2716 EV te Zoetermeer
    email: info@nlperception.nl

    Nadat mevrouw Dik zowel bij desbetreffende opdrachtgever als bij opdrachtnemer onderzoek heeft
    verricht binnen 4 weken nadat de desbetreffende klacht schriftelijk is bevestigd voor ontvangst door
    mevrouw Dik, zal zij een uitspraak doen, welke bindend is voor zowel opdrachtgever als
    opdrachtnemer. Eventuele consequenties van de uitspraak worden door zowel opdrachtnemer als
    opdrachtgever binnen 21 dagen naar beste vermogen afgehandeld.

  • 8.3 Klachten moeten binnen vastgestelde termijnen zijn afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om
    onderzoek te doen, moet de deelnemer/opdrachtgever hiervan binnen vastgestelde termijnen in
    kennis worden gesteld waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien moet er een indicatie worden
    gegeven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven.
  • 8.4 Mochten opdrachtgever en/of opdrachtnemer niet kunnen leven met de uitspraak van de
    onafhankelijke derde zoals genoemd in artikel 8.2, dan zal de volgende stap zijn een gesprek onder
    vertegenwoordiging van rechterlijke vertegenwoordigers en/of de stap naar de rechter te nemen. De
    opdrachtnemer valt onder het arrondissement van de rechtbank in Den Haag.
  • 8.5 Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld door zowel de opdrachtnemer als de
    opdrachtgever.
  • 8.6 Een klacht en de wijze van afhandeling zal gedurende 2 jaar na afhandelingsdatum van de klacht
    geregistreerd en bewaard worden.
 

Klachtenformulier